Geoblog.pl    triodorio    Podróże    Latin America / Ameryka Łacińska    Gracias IBERIA!

Gracias IBERIA!

Hiszpania
Hiszpania, Madrid

No to bylo tak...
Obawialysmy sie, ze moze sie tak stac. Przy odprawie pan poprosil nas o bilet, poswiadczajacy, ze opuscimy Brazylie. A my mialysmy tylko falszywke na autobus Brazylia - Urugwaj i lot w granicach Peru. Nie przeszlo. I tu wykazaly sie panie z Iberii. Znalazly nam bilet otwarty, ktory mozemy zwrocic w ciagu nastepnego roku i odzyskac praktycznie wszystkie pieniadze za niego. Udalo sie - lecimy!

PS. Lotnisko w Madrycie jest pewnie wielkosci Rzeszowa! Cztery terminale, miedzy ktorymi kursuje metro, dowozac do odpowiednich bramek.
Zahaczylysmy tez o sklepy bezclowe. Pani Dorotka polakomila sie na oliwki z anchois, a Ewelina i Doska na perfumerie :) Nie ma to jak darmowe zapachy.
Do konca nie mozemy uwierzyc - to sie naprawde dzieje. Jeszcze tylko 10 godzin i Rio!!!

************************************************************************

We were afraid of this moment...here we are being checked-in in the the airport in Madrid and what....the nice gentleman is asking to show him our return ticket from Brazil. Hmm, we had only the fake bus tickets and it didn´t work. He said he could´t let us go. To be honest we started to get stressed then. Fortunately, the ladies from Iberia airlines helped us a lot. They found some open ticket from Rio to Montevideo (Urugway) which we can return in one year time. Perfect, we have a proof that we are leaving Brazil now and we can get our money back!!! So, we ARE going to Rio:)